Consument
Het beperken van de schadelast voor consument en verzekeraars, en het beheren van een netwerk van gecertificeerde meubel-, tapijt- en autobekleding reinigers dat voldoet aan hoge kwaliteitseisen.
Voordelen voor de consument
- Onze combinatie van ervaring en deskundigheid
- De verzekeraar betaalt het schadebedrag rechtstreeks aan het reinigingsbedrijf, u hoeft zelf niets te regelen
- Eén aanspreekpunt
- Een netwerk van gecertificeerde meubel-, tapijt- en autobekleding reinigers
- Beperken van schadelast door uniforme tarieven
- Aangesloten partners werken met gekwalificeerde medewerkers
- Garantie op uitgevoerde behandelingen
Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@meubelgarant.nl
Consument
Wilt u een klacht indienen van een aangesloten of niet aangesloten reinigingsbedrijf, dan kunt u een email sturen naar info@meubelgarant.nl, vermeld hierbij uw gegevens en contactinformatie als wel de reden voor het indienen van een klacht.
Bij aangesloten partners van MeubelGarant zijn uw eigendommen verzekerd tot €500.000. Niet alleen het object dat gereinigd wordt, maar ook eventuele nevenschade zoals vloeren, interieur etc.
Onze partners voeren een MeubelGarant Keurmerk op de website van de individuele partners. Ook vindt u hier een overzicht van onze partners.
Het MeubelGarant keurmerk garandeert aan zowel partner, consument en verzekeraar de hoogste kwaliteit en deskundigheid, en voorkomt schadelast voor consument en verzekeraar. Ook kunt u bij MeubelGarant een klacht indienen m.b.t. een partner of non- partner, welke wij in behandeling zullen nemen, en ons inzetten in een goede afloop van de betreffende kwestie.
Partner
Voor meer informatie over de werkwijze van MeubelGarant, en of de aanmeldingsvereisten voor partners, neem contact via info@meubelgarant.nl. Een accountmanager zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
U kunt uw inloggegevens resetten in het interne systeem van MeubelGarant. Ook kunt u contact opnemen met onze klantenservice middels info@meubelgarant.nl.
U kunt de claim namens de klant indienen via het interne systeem van MeubelGarant. Voor meer informatie neem contact op met een accountmanager via info@meubelgarant.nl.
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een verzekeraar een claim weigert. Mocht dit het geval zijn, neem contact op met info@meubelgarant.nl
Verzekeraar
MeubelGarant is een collectief initiatief van gecertificeerde meubel-, tapijt- en autobekleding reinigers. Het MeubelGarant keurmerk garandeert aan zowel partner, consument en verzekeraar de hoogste kwaliteit en deskundigheid, en voorkomt schadelast voor consument en verzekeraar.
Voor meer informatie over onze werkwijze kunt u contact opnemen met een accountmanager middels info@meubelgarant.nl.
U kunt uw inloggegevens resetten in het interne systeem van MeubelGarant. Ook kunt u contact opnemen met onze klantenservice middels info@meubelgarant.nl.
U kunt een klacht indienen m.b.t. een partner of non-partner via info@meubelgarant.nl.
Kwaliteit & deskundigheid
Gegarandeerde kwaliteit en deskundigheid bij onze aangesloten partners.
Garantie & service
Klanttevredenheid is voor MeubelGarant erg belangrijk. Op orders van onze partners ontvangt de klant dan ook altijd een tevredenheid-garantie.
Transparant declareren bij verzekeraars
Onze partners kunnen middels ons interne declaratiesysteem declareren bij de bij ons aangesloten verzekeraars. Zo beperken wij de schadelast bij zowel consument als verzekeraar.
Eigendommen van consument verzekerd
Naast de meubels zijn ook andere eigendommen van de consument verzekerd tot €25.000. Een ongeluk zit namelijk in een klein hoekje